מלון ‘דיוויד ים המלח ריזורט וספא’, עוצב במיוחד כדי להעניק את הנופש האולטימטיבי. מלון שהוא שילוב מפנק בין בילוי והנאה. חוויה קסומה, ייחודית ובעיקר – בלתי נשכחת.

השת״פ איתנו:

במהלך מגפת הקורונה ענף המלונאות חווה קריסה. טיסות בוטלו וחופשות נדחו לזמן לא ידוע. מלון ‘דיוויד ים המלח’ ניזוק גם הוא, וכאן הגיע החיבור עם SwipeUp. 
חיברנו תכנית אסטרטגית ויצאנו לדרך.

יחסי ציבור:

כשיצאנו לדרך, המלון ״דיבר״ בשפה מותגית מאוד ברורה – מלון קלאסי בים המלח. השפה המותגית הזו לא התיישבה המטרות המשותפות שלנו, ולכן פצחנו במסע פרסום הכולל יחסי ציבור בתקשורת הממסדית, בתקשורת המודרנית ובשטח עצמו על מנת להדגיש כי המלון מדבר לשוק הצעיר הפוטנציאלי.
כמובן היינו צריכים לדבר בשפה שתואמת לקהלים אליהם כיוונו, ולכן שינינו את פני יחסי הציבור של המלון מקצה לקצה.

מיתוג:

חווינו יחד המון פגישות מיתוק. הפרטים הקטנים ביותר הם הכי חשובים כשרוצים לאפיין מותג. שינינו לשפה צעירה יותר, הוספנו מוקדי כוח ופרסום (כמו פרויקט משפיענים, עליו נדבר בהמשך), דאגנו שיהיו הופעות במלון שיזינו הן את המותג והן את יחסי הציבור שלו – דברים אשר תרמו בסופו של דבר למותג עצמו. 

בין ההופעות השונות: הראל סקעת, מוש בן ארי, רותם כהן ועוד. 

לסיכום, עשינו הכל על מנת שנגיע לשינוי מהותי של 180 מעלות בנראות המותג. לבסוף, הגענו לתוצאה הרצויה.

רשתות חברתיות ודיגיטל:

מלון ‘דיוויד ים המלח’ הוא מלון וותיק המתבסס על דרכי מכירה ישנות. לכן, שיתוף הפעולה עמנו לקח את המלון לשלב הבא בעולם כלי המדיה והדיגיטל החדשים.

הקמנו מאפס את חשבונות הפייסבוק, האינסטגרם, הטיקטוק ושאר הרשתות החברתיות של בית המלון ועבדנו על אין ספור קמפיינים. לדוגמה, קמפיין המשפיענים שהגיעו למלון על בסיס שבועי – מה שתרם גם לתפוסה המלאה הקיימת כקבע במלון, וגם לגדילה וצמיחה בכל הפלטפורמות השונות של המלון ברשת.  

ניהול משבר הקורונה:

דיברנו על כך בהתחלה, אך נרחיב כאן. מטרת העבודה המשותפת שלנו בבסיסה הייתה לצאת מהמשבר הנורא שיצרה מגפת הקורונה. עשינו זאת בעזרת שינוי גישת המלון ו״הצערתו״, עבודת יח״צ בכל המוקדים, בניית המותג, עבודה ברשתות החברתיות, פעילויות בשטח, הצגת כל אטרקציות המלון החדשות – הופעות, ספא, קהל צעיר ועוד.

לעבודה הקשה שלנו אין שם אלא רק תמונה שמספקת אותנו מאוד, כזו של מלון ‘דיוויד ים המלח’ מלא עד אפס מקום.