קמפיינים ממומנים
לכל עסק יש מטרה שונה.
לכן, אנחנו מתאימים את הקמפיין בדיוק לפי הצרכים של העסק. לדוגמה: לידים, רכישות, הגברת המודעות, חשיפה ועוד.
על מנת להגיע לתוצאות, נצטרך להבין באיזו פלטפורמה* הקהל שלכם נמצא. לאחר מכן, נתאים לו את התכנים המדויקים גם מבחינה ויזואלית וגם מבחינה טקסטואלית – כך נוכל למקסם את תקציב הפרסום שלנו בצורה אפקטיבית.
דוגמאות לקמפיינים:
קמפיין הודעות
קמפיין המרות
קמפיין לידים
קמפיין מודעות וחשיפה
*הפלטפורמות המובילות: יוטיוב, גוגל, פייסבוק, אינסטגרם, טיקטוק ולינקדאין.
קידום בגוגל
קידום ביוטיוב