קמפיינים ממומנים

לכל עסק יש מטרה שונה.
לכן, אנחנו מתאימים את הקמפיין בדיוק לפי הצרכים של העסק. לדוגמה: לידים, רכישות, הגברת המודעות, חשיפה ועוד.

על מנת להגיע לתוצאות, נצטרך להבין באיזו פלטפורמה* הקהל שלכם נמצא. לאחר מכן, נתאים לו את התכנים המדויקים גם מבחינה ויזואלית וגם מבחינה טקסטואלית – כך נוכל למקסם את תקציב הפרסום שלנו בצורה אפקטיבית.

דוגמאות לקמפיינים:
קמפיין הודעות
קמפיין המרות
קמפיין לידים
קמפיין מודעות וחשיפה

*הפלטפורמות המובילות: יוטיוב, גוגל, פייסבוק, אינסטגרם, טיקטוק ולינקדאין.

קידום בגוגל
קידום ביוטיוב